Хід уроку
I.
Організаційний етап (потрібні файли завантажені в архів).
II.
Мотивація навчальної діяльності.
1.
Вправа «Мозковий штурм».
a. Що
таке буфер обміну?
b. Які
операції можна виконувати з допомогою буфера обміну?
c. Чим
відрізняється буфер обміну ОС від буфера обміну MS Office?
d. Що
таке конвертація файлів?
e. У
яких форматах можна зберегти тестовий документ?
f.
У яких форматах можна зберегти
електронну таблицю?
g. У
яких форматах можна зберегти презентацію?
h. У
яких форматах можна зберегти базу даних?
i.
Що таке ярлик об’єкта?
j.
Об’єкти яких типів можна
вставити в текстовий документ?
2.
Виступ учня.
Учень
читає пункт «Поняття складеного документа» підручника на
стор.211.
III.
Оголошення теми, мети та завдань уроку.
Запишемо тему уроку «Обмін даними між різними програмними середовищами».
IV.
Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя з демонстрацією дій по мережі.
Запишемо в зошит означення складеного документу.
Розглянемо поняття програми-джерела та
програми-приймача. Складемо опорну схему за матеріалами підручника (стор.212-214).
Вставка
об’єктів не встановлює зв’язку між
програмами, об’єктами та документами Технологія OLE забезпечує різні способи зв’язку
об’єкта з документом-джерелом та програмою-джерелом: вбудовування - забезпечує зв’язок об’єкта з
програмою-джерелом, але не з документом-джерелом зв’язування - забезпечує зв’язок об’єкта з
програмою-джерелом і з документом-джерелом Розглянемо поняття імпорту та експорту. Пригадайте з
курсу економічної географії, що таке імпорт та експорт.
Запишемо означення в зошит.
V.
Відпрацювання набутих знань, вмінь та навичок.
1. Колективна робота.
Виконати завдання 1 на стор. 222.
Порівняйте два способи вставлення об’єктів в
електронні документи, заповнивши таблицю.
2. Практичні завдання
1. Виконати завдання 2 на стор. 223.
Відкрити файли Зразок 4.1.2-1.doc та Зразок 4.1.2-2.doc. Переглянути та порівняти їх вміст. Порівняти
розміри файлів. Пояснити різницю.
2. Виконати завдання 6 на стор. 223.
Створити файл Презентація_Прізвище_ім’я.ppt. На слайд 1 вставити малюнок 6.bmp через буфер обміну, на слайд 2 – вбудувати малюнок,
на слайд 3 – зв'язати малюнок. Зберегти презентацію. В документі-джерелі
відредагувати малюнок. Переглянути презентацію та пояснити результат.
3*. Виконати завдання 12 на стор.224.
Імпортувати текстовий файл в базу даних (Файл /
Зовнішні дані / Імпорт) та електронну таблицю (Дані / Імпорт зовнішніх даних). Зберегти
створені файли у своїй папці.
VI.
Підсумки уроку.
Оцінювання робіт.
VII.
Домашнє завдання
Опрацювати стор. 211-222 підручника.
Виконати завдання 4 (стор.223) для офісу 2003.
|