З 12.03.2020 по 29.05.2020 працюємо через Клас. Завдання вже розміщені. Слідкуйте за терміном здачі. Якщо є проблеми з приєднанням до класу, пишіть на електронну пошту tkachuk.yuliya02021981@gmail.com
10.03.2020. (8-А) Властивості та методи елементів керування. Список . Домашнє завдання. Створити проект, що містить дві кнопки. Одна викликає перший список, друга - інший список (на основі програми Listbox на стор.10-11).
05.03.2020. Властивості та методи елементів керування. Графічні елементи . Домашнє завдання. Створити проект, який будує шахову фігуру після натискання відповідної кнопки.
02-03.03.2020 Розв'язування компетентнісних задач. Домашнє завдання. Закінчити в зошиті написання коду для шахівниці (або надіслати код в середовищі програмування).
27.02.2020 Домашнє завдання. Закінчити в зошиті написання коду для вправи 8 на стор. 21 (будиночок)
20.02.2020 (8-Б). Створення малюнків з графічних примітивів мовою програмування. Домашнє завдання. Закінчити в зошиті написання коду для вправи 8 на стор. 21 (будиночок)
17-18.02.2020. День Безпечного Інтернету 2020 разом з Програмою Академій Cisco. Домашнє завдання. Закінчити реєстрацію за посиланням https://www.netacad.com/portal/web/self-enroll/c/course-967385 та пройти навчання відповідно до курсу.
27-28.01.2020. Закінчення роботи над проектом. Домашнє завдання. Посібник для 8 класу. Параграф 3. Письмово виконати завдання на стор. 9 (в зошиті, в посібнику чи на аркуші).
23.01.2020 (8-Б, 8-А) Домашнє завдання. Дописати класне завдання за мотивами вправи 4 на стор. 127 підручника Морзе Н.В. Завантажити посібник для 8 класу (або на телефон або роздрукувати).
21.01.2020 (8-А, 8-Б ІІ група) Домашнє завдання. Посібник для 7 класу. Параграф 8. Опрацювати. Письмово виконати завдання 1-4.
20.01.2020 (8-Б, І група) Створення кнопок у вікні. Клас Button. Домашнє завдання. Посібник для 7 класу. Параграф 8. Записати коди для задач: задача 6 АБО задача 8 АБО задача 10 (на оцінку) - стор. 23.
16.01.2020 Конфігурація вікна та напису у ньому. Домашнє завдання. Посібник для 7 класу. Параграф 7. Записати коди для задач: ІІ рівень - задача 3 АБО ІІІ рівень - задача 8 АБО задача для розумників (на оцінку).
13-14.01.2020 (8-А, 8-Б). Поняття об'єкта в програмуванні. Домашнє завдання. Опрацювати стор.111-112. Записати в зошиті код за завданням 1 практичної роботи 8 на стор. 119.
19.12.2019 (8-А, 8-Б). Складання програм на опрацювання повторень. Домашнє завдання. Зробити аналіз задачі Worms https://new.netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=101
17.12.2019 (8-Б ІІ група). Складання програм на опрацювання повторень. Домашнє завдання. Написати програму для задачі Леопольд (https://new.netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=98).
17.12.2019 (8-А ІІ група). Складання програм на опрацювання повторень. Домашнє завдання. Написати програму для задачі Буратіно (https://new.netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=118).
17.12.2019 (8-А І група). Складання програм на опрацювання повторень. Домашнє завдання. Написати програму для задачі Леопольд (https://new.netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=98).
16.12.2019 (8-Б І група). Складання програм на опрацювання повторень. Домашнє завдання. Написати програму для задачі Буратіно (https://new.netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=118).
12.12.2019. ГОДИНА КОДУ. Домашнє завдання. Закінчити попереднє д.з.
09-10.12.2019. Складання програм на розгалуження. Домашнє завдання. Опрацювати стор. 170-177, створити в зошиті конспект.
05.12.2019. Складені логічні умови. Домашнє завдання. Записати в зошит програму для задачі 4 на стор. 169.
02-03. 12.2019 (8-А, 8-Б). Умовні оператори. Домашнє завдання. Записати в зошиті програму для задачі BZD Умова тут. За можливості здійснити онлайн перевірку.
28. 11.2019 (8-А, 8-Б). Логічний тип даних та операції над ними. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ra8ElhSkRhM Навчання в грі: 1https://learningapps.org/1293822 2 https://learningapps.org/1855504 3 https://learningapps.org/4346688
Домашнє завдання. Опрацювати стор. 157-161 та вивчити таблиці на стор. 159, 160 (таблиці істинності).
26. 11.2019 (8-А). Практична робота. Домашнє завдання. Написати програми для розв'язування задач 1, 3 (І група) або 1, 2 (ІІ група) на стор. 142 (в Блокноті чи Wing) та здати в Гугл-клас (завдання Практична робота 10...).
25. 11.2019 (8-Б). Практична робота. Домашнє завдання. Записати в зошит аналіз задач 1 та 3 на стор. 142 та програми для їх розв'язку.
21.11.2019 (8-А, 8-Б). Вирази. Домашнє завдання. Повторити параграф 20. Записати в зошит математичні розв'язки задач 1, 2, 3 на стор.142.
19.11.2019 (8-А). Складання програм на введення-виведення даних. Домашнє завдання. Повторити параграф 20. Записати в зошит програму (чи програми) за вправою 3 на стор.141.
18-19.11.2019 (8-Б). Складання програм на введення-виведення даних. Домашнє завдання. Повторити параграф 20. Виконати завдання на розданих аркушах.
14.11.2019 (8-A,8-Б). Був моніторинг з математики. Домашнє завдання. Повторити параграф 20, буде самостійна робота.
11-12.11.2019 (8-A,8-Б). Типи даних у програмуванні. Тест Команда, виконавець, програма. Мова програмування. Середовище програмування Домашнє завдання. Опрацювати параграф 20, починаючи з стор.132. Записати в зошит вирази вправи 5 за правилами мови програмування.
07.11.2019 (8-А, 8-Б). Середовище програмування. Домашнє завдання. Опрацювати стор. 104-107 та запитання 5-7 Теми 15. Виконати вправу 3 (працюємо в парах) на стор. 110 в середовищі табличного процесора на своєму Гугл-диску. Результати прикріпити до Класу.
По можливості встановити вдома Python 2.7 та Wing IDE. Завантажити інсталяцію Python можна тут: Python 2.7.7 Завантажити інсталяцію Wing можна тут: Wing 101
04-05.11.2019 (8-А, 8-Б). Сучасні мови програмування. Домашнє завдання. Опрацювати стор. 100-103. Доповнити схему та дописати приклади мов програмування.
24.10.2019 (8-А, 8-Б). Підсумковий урок з теми "Опрацювання текстової інформації".
21.10-22.10.2019 (8-А, 8-Б). Робота із складним текстовим документом. Домашнє завдання. Пройти тренувальні тести та заскрінити оцінки https://test.edu.vn.ua/test/start/776 та https://test.edu.vn.ua/test/start/785 Підготуватися до здачі правил набору тексту (хто не здав). 24 жовтня збираю зошити.
17.10.2019 (8-А, 8-Б). Робота із складним текстовим документом. Домашнє завдання. Виконати вправу 4 на стр. 54 (для боржників). Підготуватися до здачі правил набору тексту. 24 жовтня збираю зошити.
15.10.2019 (8-А, 8-Б ІІ група). Колонтитули. Домашнє завдання. Опрацювати стор. 53-54 (п.6) та виконати вправу 4 на стр. 54.
10.10.2019 (8-Б). 10.10.2019 (8-А) Робота з графічними об'єктами та таблицями. Тут зображення Домашнє завдання. Письмово дати відповіді на запитання 9-14 Тема 7. Текстовий документ та його об’єкти. 24 жовтня збираю зошити
07.10.2019 (8-Б І група). 08.10.2019 (8-А, 8-Б ІІ група) Форматування з використанням стилів Домашнє завдання. Закінчити виконання вправи "Роботи в житті людини 2" в гугл-класі.
03.10.2019. Опрацювання текстових даних Домашнє завдання. Опрацювати стор. 62-69 (п.1-4) таким чином: у зошиті записати заголовки пунктів та дати відповіді на запитання заголовку.
30.09.2019 (8-Б І група), 01.10.2019 (8-Б ІІ група) . Опрацювання текстових даних Домашнє завдання. Опрацювати стор. 46-51 (п.1-4) таким чином: у зошиті записати заголовки пунктів та дати відповіді на запитання заголовку.
01.10.2019 (8-А) . Опрацювання текстових даних Домашнє завдання. Опрацювати стор. 46-51 (п.1-4) таким чином: у зошиті записати заголовки пунктів та дати відповіді на запитання заголовку. Виконати завдання "Роботи в нашому житті 1" Гугл-класу.
24.09.2019 (8-Б І група), 26.09.2019 (інші групи) . Заліковий урок. Домашнє завдання. Виконати письмові завдання на аркушах.
23.09.2019 (8-Б І група). 24.09.2019 (інші групи). Технічні характеристики основних складових персонального комп'ютера. Домашнє завдання. Підготуватися до заліку по апаратній частині ПК та запитанням до теми 3 (Вивчаємо інформатику у 8 класі). Підготувати повідомлення до здачі та захисту.
19.09.2019 (8-А, 8-Б І група). Будова системного блоку. Домашнє завдання. Опрацювати стор.19-23 (п.3,4,5). Підготуватися до практичної роботи №2.
17.09.2019 (8-А, 8-Б І група). Персональний комп’ютер, його основні складові. Домашнє завдання. Опрацювати стор.18-19 (п.2), ст.23-27 (п. 6, 7, 8).
17.09.2019 (8-Б ІІ група). Самостійно опрацювати матеріал, поданий у Гугл-класі. Оформити записи у зошиті. Домашнє завдання. Опрацювати стор.18-19 (п.2), ст.23-27 (п. 6, 7, 8).
16.09.2019 (8-Б І група), Олімпійський урок.
10.09.2019 (8-Б І група), 12.09.2019 (інші групи). Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування
Домашнє завдання. Опрацювати стор.16-17.
Знайти інформацію про обчислювальний пристрій епохи Великого (Високого) Відродження та його автора. Оформити на окремому аркуші чи в зошиті. Роздрукувати або надіслати на пошту.
09.09.2019 (8-Б І група), 10.09.2019 (інші групи). Практична робота №1. Кодування тексту. Таблиці кодів.
Домашнє завдання. Переглянути стор.16-27. Обрати тему для підготовки повідомлення (на 1-2 аркуші А4). На наступному уроці повідомити тему вчителю.
03.09.2019 (8-Б І група), 05.09.2019 (інші групи). Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Домашнє завдання. Заповнити у зошиті (або в електронному варіанті) таблицю на стор 11 підручника. Підготуватися до практичної роботи №1.
02.09.2019 (8-Б І група), 03.09.2019 (інші групи). Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖД) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. Домашнє завдання. Надіслати лист вчителю (з скриньки gmail.com). В темі листа вказати своє Прізвище, Ім’я, По-батькові. В тілі листа вказати номер свого робочого місця, та відповідь на запитання з Теми 1 на сайті Вивчаємо інформатику у 8 класі (учні з непарним номером ПК опрацьовують запитання 1, учні з парним номером ПК опрацьовують запитання 2).
|