Вівторок, 30.04.2024
Не можеш змінити обставини - зміни своє ставлення до них...
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2018 » Вересень » 3 » Довідкові матеріали та домашні завдання для 9 класу
21:31
Довідкові матеріали та домашні завдання для 9 класу

З 12.03.2020 по 29.05.2020 працюємо через Google Клас. Завдання вже розміщені. Слідкуйте за терміном здачі. Якщо є проблеми з приєднанням до класу, пишіть на електронну пошту tkachuk.yuliya02021981@gmail.com

10.03.2020 Розв'язування задач та написання програм. Домашнє завдання. Записати програми для двох наступних задач на стор. 14 (кожен в індивідуальному темпі).

05.03.2020 Табличні величини. Домашнє завдання. Записати програми для задачі 2 та 3 на стор. 14.

03-04.03.2020. Квест "Табличні величини"Домашнє завдання. Записати в зошит відповіді на запитання 1-12 першого рівня на стор. 13.

27.02.2020 Домашнє завдання. Опрацювати п.2 посібника з програмування. Розібрати задачу, записати код в зошит.

20.02.2020 (9-А). Табличні величини. Домашнє завдання. Опрацювати п.2 посібника з програмування. Розібрати задачу, записати код в зошит.

18-19.02.2020. День Безпечного Інтернету 2020 разом з Програмою Академій Cisco.  Домашнє завдання. Закінчити реєстрацію за посиланням https://www.netacad.com/portal/web/self-enroll/c/course-967385 та пройти навчання відповідно до курсу.

28.01.2020. Створення моделей для вирішення побутових задач. Домашнє завдання. Скачати та роздрукувати (або мати на телефоні) посібник з програмування тут. Опрацювати п.1. Виконати завдання на розданих аркушах.

23.01.2020. Робота з картами знань. Домашнє завдання. Скачати та роздрукувати (або мати на телефоні) посібник з програмування тут. Опрацювати п.1.

21-22.01.2020. Практична робота №11 Домашнє завдання. Записати в зошит висновок до практичної роботи та підготувати в зошиті інформацію по завданню 8.4 на стор. 176.

16.01.2020. Створення моделей з різних предметних галузей. Домашнє завдання. Опрацювати стор.167-169. Підготуватися до практичної роботи на стор.174-176. Тут відео

14-15.01.2020 (9-А, 9-Б). Комп'ютерне моделювання.   1 модель   2 модель   3 модель   4 модель   5 модель

Домашнє завдання. Опрацювати стор.153-161. Змоделюйте розв'язання задачі 4 на стор. 162 (про драбину), дотримуючись етапів моделювання.

19.12.2019 (9-А, 9-Б). Основи інформацйної безпеки. Інтернет речей. 

https://www.internetlivestats.com/ - сайт з статистичними лічильниками інтернет-подій в реальному часі

https://threatmap.checkpoint.com/ - сайт з живою картою кіберподій

17-18.12.2019 (9-А,Б). Основи інформаційної безпеки. Тренінг "Як не потрапити на гачок фішингу".  Домашнє завдання.  Пройти тест №3-4 курсу "Основи інформаційної безпеки" на сайті Prometheus http://prometheus.org.ua. Опрацювати п.24-25 підручника

12.12.2019 (9-А, 9-Б). ГОДИНА КОДУ.  Домашнє завдання.  Пройти тест №3 курсу "Основи інформаційної безпеки" на сайті Prometheus http://prometheus.org.ua

05.12.2019 проектування та створення публікації для подання результатів власних досліджень. Домашнє завдання. Підготуватися до захисту проектів. 

02-03.12.2019 (9-А, 9-Б). Створення простої комп'ютерної публікації.  Домашнє завдання. Повторити п.15-17. Продовжити роботу над мистецьким проектом.

28.11.2019 (9-А, 9-Б). Алгоритм створення комп'ютерної публікації.  Домашнє завдання. Повторити п.15-17. Продовжити роботу над мистецьким проектом.

26-27.11.2019 (9-А, 9-Б). Комп'ютерні публікації.  Домашнє завдання. Опрацювати п.15-17. Продовжити роботу над мистецьким проектом.

21.11.2019 (9-А, 9-Б). Робота над проектами.  Домашнє завдання. Продовжити роботу над мистецьким проектом.

20.11.2019 (9-Б). Створення презентації з використанням анімації.  Домашнє завдання. Продовжити роботу над мистецьким проектом.

19.11.2019 (9-А). Створення презентації з використанням анімації.  Домашнє завдання. Опрацювати п.13. Буде самостійна робота.

14.11.2019 (9-А, 9-Б). Практична робота №5. Створення презентації з використанням анімації.  Домашнє завдання. Опрацювати п.13. Буде самостійна робота.

12-13.11.2019 (9-А, 9-Б). Практична робота №4. Створення презентації за вказаними критеріями.  Домашнє завдання. Придумати історію про один із малюнків (створених 9 класами на попередніх уроках). На наступному уроці будемо робити мультик з допомогою анімації. 

07.11.2019 (9-А, 9-Б). Управління показом презентації.  Домашнє завдання. Опрацювати п. 14. Підготувати матеріал для практичної роботи (завд.1 на стор. 86, можна не фізику).

05-06.11.2019 (9-А, 9-Б). Вимоги до презентації. Додавання діаграми на слайд. Елементи дизайну.  Домашнє завдання. Опрацювати п. 12. Пройти тестування в Гугл-класі.

24.10.2019 (9-А, 9-Б). Проектування та розробка презентації.  Домашнє завдання. Опрацювати п. 11. Виконати вправу 11.1 (стор.69). 

22.10.2019 (9-А), 23.10.2019 (9-Б). Продовження підсумкового уроку з теми.  Домашнє завдання. Повторити п 7-10 (до заліку, хто не здав). Пройти тестування №2 курсу "Основи інформаційної безпеки", скрін надіслати на електронну пошту вчителя. 

17.10.2019 (9-А, 9-Б). Підсумковий урок з теми.  Домашнє завдання. Повторити п 7-10 (до заліку, хто не здав). 

15.10.2019 (9-А), 16.10.2019 (9-Б). Робота з складеним векторним зображенням.  Домашнє завдання. Опрацювати п.10. Підготуватися до виконання вправи 4 на стор. 62 (у стилі Sci–fi). Підготуватися до заліку з теми. 

10.10.2019 (9-А, 9-Б). Робота з елементами графічного зображення (вставка тексту). Домашнє завдання. Опрацювати п.7-9. Підготувати відповіді на запитання в кінці параграфів (усно).

08.10.2019 (9-А), 09.10.2019 (9-Б). Алгоритм побудови векторного зображення за зразком (вправа 8_2). Домашнє завдання. Пройти тестування №2 курсу "Основи інформаційної безпеки", скрін надіслати на електронну пошту вчителя. 

03.10.2019 (9-А, 9-Б). Поняття колірної моделі. Формати файлів растрових та векторних зображень. Домашнє завдання.Опрацювати стор.42-50. Опрацювати цю презентацію

Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор

01.10.2019 (9-А), 02.10.2019(9-Б). Основи комп'ютерної графіки. Домашнє завдання. Опрацювати п.7. Виконати впр.7 (2, 4).

26.09.2019 (9-А, 9-Б). Підсумковий урок з теми. Домашнє завдання. Написати есе на тему "З чого складається колір".

25.09.2019 (9-А). Спеціальні інструменти пошуку. Домашнє завдання. Підготуватися до підсумкового уроку.

24.09.2019 (9-А). Спеціальні інструменти пошуку. Домашнє завдання. Розглянути ІТ-номінації конкурсу iTalent. Чекаю ідеї щодо "Цифрової фотографії" та "2-Д графіка".

19.09.2019. (9-Б).  19.09.2019. (9-А). Сучасні сервіси Інтернету. Домашнє завдання. Опрацювати п.6. 

18.09.2019. (9-Б).  17.09.2019. (9-А). Призначення та структура мережі Інтернет. Домашнє завдання. Опрацювати п.4-5. 

12.09.2019. (9-Б).  12.09.2019. (9-А). Класифікація комп’ютерних мереж.

Домашнє завдання. Опрацювати стор.17-19. Пройти тестування №1 курсу “Основи інформаційної безпеки”. Скрін із результатом
надіслати в гугл-клас (буде створено відповідне завдання)

11.09.2019. (9-Б).  10.09.2019. (9-А). Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси

1. Пройти тестування Інформаційні системи та технології 

2. Завдання 1. Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас за­цікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем цього курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували цей курс. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скринь­ці листи від однокласників.

3. Завдання 2. Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua. Оберіть курс “Основи інформаційної безпеки”. Зареєструйтеся. Опрацюйте першу лекцію (відео, презентація чи конспект).

Домашнє завдання. Підготуватися до вивчення наступної теми. Письмово дати відповіді на запитання на стор. 16.

05.09.2019. (9-Б).  05.09.2019. (9-А). Інформаційні технології.

Домашнє завдання. Опрацювати п. 1-2. Підотуватися до практичної роботи №1.

04.09.2019. (9-Б).  03.09.2019. (9-А). Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Інформатика та інформаційні технології.

Домашнє завдання. Опрацювати у підручнику стор. 7-9. Надіслати на електронну пошту (з скриньки gmail.com) в тілі листа закінчене речення: “Я є інформаційно культурним (-ою), тому що …..” та номер свого робочого комп'ютера. В темі листа вказати своє Прізвище, Ім’я, По-батькові.

Переглядів: 755 | Додав: ЮліяПавлівна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Блог вчителя інформатики
  • Шкільний сайт
  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz