Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Учителі початкових класів та вчителі-предметники, які володіють сучасними комп’ютерними технологіями, і викладачі інформатики мають вибудовувати весь процес навчання так, щоб він забезпечував, поряд із засвоєнням предметного змісту, формування відповідних технологічних та інформаційних умінь і навичок, які застосовуються в різних життєвих ситуаціях: навчальних, виробничих, особистих. Одним із результатів процесу інформатизації навчальних закладів має бути можливість використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для роботи з інформацією як в навчально-виховному процесі, так і для інших потреб. |
Кожен учень отримав тему для створення свого аркуша. Засобами текстового процесора аркуш оформлюється відповідно до теми за задумом учня. Це творча робота, тому конкретних вимог до вмісту аркуша немає. Оскільки всі аркуші потім будуть підшиватися, то варто домовитись про параметри сторінки: поля (ліве - 2 см, інші - по 1,5 см), орієнтація - книжна. |
Звіт з теми самоосвіти вчителя інформатики Ткачук Юлії Павлівни "Ігрова модель навчання як умова пізнавальної діяльності учнів середньої школи на уроках інформатики" |
Орієнтовна запитання до теоретичної частини |
Звіт з теми самоосвіти вчителя інформатики Ткачук Юлії Павлівни
«Організація та види самостійної роботи учнів на уроках інформатики» |
|
|
|