Учителі початкових класів та вчителі-предметники, які володіють сучасними комп’ютерними технологіями, і викладачі інформатики мають вибудовувати весь процес навчання так, щоб він забезпечував, поряд із засвоєнням предметного змісту, формування відповідних технологічних та інформаційних умінь і навичок, які застосовуються в різних життєвих ситуаціях: навчальних, виробничих, особистих. Одним із результатів процесу інформатизації навчальних закладів має бути можливість використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для роботи з інформацією як в навчально-виховному процесі, так і для інших потреб.
Зупинимось на використанні саме інтернет-ресурів.
- Сайт школи.
- Сайт вчителя
- Електронний он-лайн журнал
- Використання диску замість флешки
- Інтерактивні вправи http://learningapps.org/
- Створення колективних документів
https://docs.google.com/document/d/1cQpnCBNUuGlRTSDRX3nzmTKrq8GI1DtbpY5LPKGllfU/edit#
https://docs.google.com/presentation/d/1lOiVwHdgntDM1gsWIg71RU0ZpeK7KQwvwBkCyoKSHzg/edit#slide=id.p
https://docs.google.com/presentation/d/18uUPRgizLA_gozE9klRnl-U4VHWN6yIFPNH0Wxc55ZQ/edit#slide=id.p
https://docs.google.com/presentation/d/1W4RBL6rG9jbT3_NFb6Wtf30DtBOxpJjpMTUCLf_41EQ/edit#slide=id.p
- Доступ до уроків на диску
- Створення та аналіз тестів з допомогою Google-форм
- використання мультимедійної дошки
- Показати Годину Коду (хай вчителі спробують програмувати, і отримають сертифікати)
- Відео
- ДЗ на електронну пошту
Використання інтернет-русурсів дозволяє суттєво скоротити час підготовки вчителя до уроку, час перевірки дитячих завдань та оптимізувати аналітичну роботу, урізноманітнити взаємодію учня і навчального матеріалу. Прогресивний сучасний вчитель ніколи не стане непотрібним "посередником" чи "провідником" інформації. До такого вчителя діти будуть тягнутися і на нього рівнятися. А вибір тільки за нами...
|